QASEH GOLD

QASEH GOLD

Saturday 5 July 2014

nasi arab

semalam try masak nasi arab ustazah
sedap! mudah!
tapi ingat ye! kena rendam 2 jam tau
so.kalau nak masak pukul 5 tu..pukul 3 da kena rendam
pastu senang jek. saya derhaka sikit.saya terus masukkan air dalam periuk nasik tu.terus letak tempah.pastu tekan cook.pastu lupa ada masak nasik.da siap baru letak garam. hahahaha. naseb sekata jek garam nya.sebab pakai garam ana edar kot.hehehe

pastu saya tabur kismis.saya xde daun pudina ke daun ketumbar ke.
pastu saya masukkan 900g set kambeng perap hatinies kitchen ke dalam magic pan. 1jam siap masak.
saya letak bawang sikit.

memang osem sangat2. pada saya nasik x kesah lah nak mandy ke maqlubah ke kabsah ke.janji lauk nya sedap.dan kambeng tu sgt sedap.bole teringat2.angau mcm orang bercinta tau.hehehe.

sapa nak beli bole contact saya.saya pos hari hari.tapi kena buat payment sebelum 6 pagi ye.

kambeng tu beli dgn kawan.tak tahulah ada servis pos x.berat tu.beku pulak tu.

ce try google..mana tahu ada supplier sebelah rumah.kita ni kadang kadang tak tahu jiran kita ni niaga online.heheh

No comments:

Post a Comment