QASEH GOLD

QASEH GOLD

Sunday 6 July 2014

masih sedih

Assalamualaikum

sebenarnya hati ini masih sedih dengan pemergian datuk sharifah aini dan anak linda rafar

sedih sebab wasiat arwah datuk dan sedih sebab linda rafar dah mula rindukan arwah babyboy nya itu

hati ibu niat ibu..naluri ibu

aku tak tahulah aku dapat kuat mcm 2 wanita ini

sebelum ni pon aku pernah baca blog pasal anak dia ninggal dan ibu nya yg hantar ke liang lahad..cara ibu nya gendong tu buat aku sebak sbb seolah olah sedang gendong baby...lembut..Allah...

bole tak..tika dan saat ini..aku nak wasiat macam arwah datuk sharifah aini?

kalau aku takda nanti..
tolong hantarkan anak anak ku ke madrasah..untuk menjadi hafiz dan hafizah..aku sememangnya nak sangat sangat mereke jadi doktor hafiz raid dan doktor hafizah zahrah.
aku pon nak ada saham kat madrasah..sebab tu aku kena kaya supaya aku bole salurkan dana untuk anak anak kat situ..

aku sangat yakin..anak anak yatim piatu ni kalau duduk madrasah belajar ilmu agama dan menghafaz al quran..mereka akan jadi "orang".

Al Quran panduan hidop
semoga mereka paham makna seluruh isi nya

dan aku amat tahu
apabila mati seorang anak adam itu
maka terputuslah segala amalan nya kecuali 3 perkara

doa dari anak soleh
sedekah jariah
ilmu yang bermanfaat

semoga anak anak kita akan menjadi anak yg soleh dan solehah

tiada apa yang dapat membantu kita kat sana kecuali 3 perkara ni

tujuan hidop kita pon hanya ada 2 pilihan

syurga
neraka

Allah..Allah..Allah

No comments:

Post a Comment