QASEH GOLD

QASEH GOLD

Wednesday 9 July 2014

Al haddad Marketing

Assalamualaikum

layarilah website
www.alhaddadmarketing.com

pelbagai barangan keperluan harian yang anda boleh beli dan jana pendapatan

macam mana nak jana?

dengan setiap pembelian tamar cocoa berharga rm21 anda akan didaftarkan secara automatik

anda layak menikmati harga ahli untuk belian kedua dan seterusnya termasuk produk lain (bukan tamar cocoa sahaja)

alangkah ruginya setiap bulan belanja barang dapor di pasar raya..tapi tak dapat rebet dan komisen

di Al Haddad..setiap belian anda akan di key in kan ke dalam sistem.

TAPI INGAT!!!!
Pastikan anda buat belian dengan stokis yang sah dan berikan no keahlian semasa membuat belian

belian anda tanggungjawap anda!!

saya mula sertai al haddad pada 31 julai 2013
masa tu saya x paham konsep lagi
syok sendiri..tgk komisen pon sesekali..ada 70sen jek..ah malaslah nak tengok
sampai lupa username segala..
sampai lah suatu masa saya dapat tahu stokis saya dapat income rm4k dan merupakan pemerima anugerah stokis terbaik al haddad.

saya mulakan penyiasatan.
rupa rupanya..al haddad ni bisnes networking di mana komisen di bayar berdasarkan RM bukan mata.
komisen juga akan di update setiap masa.bukan esok bukan lusa.
saya mula belajar dari leader saya secara maya..dan dengan stokis saya juga di whats app.

sehingga suatu hari..kami jumpa iaitu selepas anugerah al haddad di Grandeur,Senai.
saya belajar..belajar..belajar..dengan leader dari terengganu yang baru first time jumpa secara live.hehehe.
kecik orangnya bercakap tak berhenti pasal bisnes.

sejak peristiwa itu..heee..saya mula melangkah laju..mengajak lebih ramai orang berniaga.mulakan dengan kawan kawan..saudara..
berniaga produk IMP ni mudah.memang orang carik!
lagi lah beli je terus jadi ahli.setiap bulan komisen masyuk..
memang seronok walaupon ada yang komisen kali pertama kurang dari rm3.

Alhamdulillah
Allah itu sebaik baik perancang
kini empayar saya semakin berkembang ke putrajaya..perak..terengganu..

saya juga nak ajak anda semua berniaga!!modal rm21 jek kot.
komisen saya dah 3 angka
peningkatan yang sangat mendadak.semoga makin bertambah.
aamiin!!

jangan lupa no telefon saya..013 7440989.sertai lah al haddad sekarang.sokong IMP !

10 comments:

  1. Salam...nak tanya...camne nk jd ahli?nak beli tamar cocoa ni kat mane?

    ReplyDelete
  2. Salam..of jd ahli blh menjual ke?mcm mn nak jd ahli?

    ReplyDelete
  3. as salam...
    saya nak tny pendapat...saya memang ahli...
    sekiranya ahli lain meminta bantuan dari saya untuk belikan barang dengan menggunakan ID dia, adakah wajar saya menggunakan ID dia sedangkan saya yang pergi beli dengan stokis? adakah saya rugi jika dia kerap berbuat sedemikian sedangkan saya yang membeli tidak menggunakan ID saya tapi menggunakan ID dia utk keperluan dia?

    ReplyDelete
  4. wslm

    saya jawap melalui email tadi..dpt x?

    kalau saya..
    saya bole bg harga ahli to sales masuk under username saya.

    win win kan?

    kalau 2 2 setuju ok la
    tp kalau salah sorang x redha.. x bole guna pakai cara ni.

    tq

    ReplyDelete
  5. wslm

    saya jawap melalui email tadi..dpt x?

    kalau saya..
    saya bole bg harga ahli to sales masuk under username saya.

    win win kan?

    kalau 2 2 setuju ok la
    tp kalau salah sorang x redha.. x bole guna pakai cara ni.

    tq

    ReplyDelete
  6. Camner nak tau username kita.. dh daftar lama dlu... expired x akaun dia?

    ReplyDelete
  7. Camner nak tau username kita.. dh daftar lama dlu... expired x akaun dia?

    ReplyDelete
  8. Salam..Sy Mmg minum Tamar cocoa ni tp Bukan ahli..macamana nk jadi ahli Ye?

    ReplyDelete