QASEH GOLD

QASEH GOLD

Thursday 4 January 2018

Sabun Mandi susu kambing Luk Luk

ni pasal bisnes Al Haddad saya pulak ya.
saya seorang yang sangat rajin RESTOCK ikut syarat insentif syarikat 😉.

ni nama dia sabun mandi LUK LUK.
tapi saya bedal je pakai kat muka sebab nak cepat dan sebab dia susu kambing dan saya suka sebab dia wangi 😘.

lupa la harga dia rm11 kot member price.
hehee ada komisen jugak lupa lagi berapa komisen dia.

komisen2 dari al haddad ni banyak bantu saya melancong dan melencong 😅😅.

sabun ni besor tau.sebab tu kena potong 2. 1 letak tandas depan 1 tandas belakang 😊.

budak2 ni pun suka sangat asek nak cium je sebab wangi giler u olsssss.

meh jadi member dan rajin2 lah restock sendiri dengan stokis berdaftar ya..!

kita tunggu BIG BOSS annouce tahun ni kita nak melancong free ke mana..

tahun lepas XIAN, china..eh..mana ek satu lg..aduh..lupa la nama dia unik sangat. hahaha.
tak salah ada 3 lokasi percutian luar negara tau.

hahaha semua x ingat mak kau ni.

oh ya..sama la ni company TAMAR COCOA kegeraman ahhaha naseb baik cek..KEGEMARAN u olss tu 😘

www.wasap.my/60137440989

No comments:

Post a Comment