QASEH GOLD

QASEH GOLD

Thursday 2 July 2015

stokis qaseh gold kulai johor

yeahhh!!

saya lah orangnya!!
bernaung di bawah PPN nur qaseh network
PPN qaseh kazim network norhasyimah idris
dan saya.. PP emma binti md nasir
pengasas rain gold network

sejak 2 tahun lalu ..kot jugak..
rasanya join rania qaseh sejak 29.4.2013
then..29 jan 2014 menaiktarafkan diri sendiri dengan syarat rajin gi kelas anjuran ana edar kat greenwood gombak sana haaaaa. baru lah bole jadik stokis diva mcm sekarang ni.

laku nya ayat 'diva' skrg ek??

whatever lah! janji.. dapat jadik stokis kulai..khususnya..dan johor am nya

misi saya nak tawan JOHOR yang luas ni...
tak cukup kakitangan nak cod
customer xnak pos..sayang duit katanya..

meh la..sapa2 berhajat nak carik side income..tanpa batasan

meh kita bernetworking
xkesah la kalau awak dari kulai jugak
xde masalah kalau awak jiran saya jugak
sebab..kwn2 kita..bukan dari kalangan orang yg sama
saudaramu..belom tentu saudaraku..
kan....?

dapat yang jauh2..mcm segamat..mersing..kota tinggi.. pon bagus. nak sangat2. ngidam sangat2.
tu.. jiran..pontian..pon banyak kosong lagi tu...

meh la meh la..
tolong saya...cod qaseh gold
x larat la...

013 744 0989
wasap dll perhubungan alam maya je bole.. sms call xbole..hp xde line da 3 hari kot..

No comments:

Post a Comment