QASEH GOLD

QASEH GOLD

Wednesday 22 April 2015

Penyabong - Mersing

Assalamualaikum

harini saya nak share pasal percutian..ke? ermmm family day sebenarnya..family day pejabat encik lucky..

lokasi PENYABONG.. Mersing..
masih dalam JOHOR

apa yg saya diberitahu..memula nak buat kat MELAKA..ye ye oh je saya ni men deal kan acara date mengedate dgn bakal rania dari sana..
belom rezeki nampaknya

ok.. ini kali ke 2 saya cek in kat resort ni
fes time aritu masa geng jalan2 encik lucky..buat together gathering ..mancing konon2..tp xdpt ikan..pagi..folo orang mukat je..haaa..nanti tu entri lagi 1..

kali ni kami cek in banglo 11 bilik dia.
pada saya..cun..selesa..bersih..ohsem.. sebab..masa tu drama TLU baru habis kan..saya pon terbelagak la ..ala ala KYRAludin sikit la..kan drama tu ada shooting kat banglo kyra kat kuantan kan.. ada kolam mandi ..kolam ikan.. (kyra kandang kuda)...lawo lah.mcm banglo dia.

harga..semalam..rm3000 utk 11 bilik tu.tp xtau la siap makan ke tak. sebab family day ni ambik pakej..makan..berapa kali ek..malam..sarap..makan tgh hari. ok 3kali.
sedap u olz..udang dia.haaa besor2. ( saya x berapa nak suka udang sgt wat masa ni sbb malas kopek)
semua sedap.pandai orang Mersing masak. mmuaahhh!

haa pasal cek out..johor kan cuti jumaat sabtu..so..sabtu kiteorang cek it out..uncle owner tu cakap lambat2 pon x kesah..xde sapa nak cek in..beza ngan pes time kami cek in chalet dia aritu. beratur org nak cek in! masa tu cuti apa tah..tak ingat..hahaha

ok..kalau nak try tes coba cek in situ..bole contact nombor kat banner tu ek. sebab saya ni x berapa nak reti reply komen kat blog.hahahaha.

babai..selamat bercuti ke Mersing nan indah..

#air laut mersing cantik cun meletop ijau. biru...nyamannnnnn

#just sharing.. cek in orang biasa je..standart kami

No comments:

Post a Comment