QASEH GOLD

QASEH GOLD

Friday 14 March 2014

SEMINAR PENYUSUAN OLEH USTAZ HASLIN

Alhamdulillah
hari ini 15 mac 2014 berlangsungnya seminar penyusuan susu ibu oleh ustaz bollywood iaitu ustaz HASLIN

demi melahirkan generasi murabbi..
berikan lah anak anak anda susu berkualiti..iaitu susu ibu!!

kami menyokong usaha anda!

saya sendiri masih menyusukan anak saya yang berumur setahun 9 bulan.
dan beliau tidak minum susu lain selain susu ibu! walaupon saya bekerja..itu bukan halangan! saya bole mengepam di pejabat. 
tiada alasan untuk tidak menyusukan baby anda.

ramai yang tertanya tanya...apa saya makan untuk menstabilkan prokduktiviti susu? ye!!! saya makan jus QASEH ADINDA dan SOLE!! anak anak saya pula makan jus QASEH JUNIOR  manakala suami QASEH KEKANDA!

Ternyata..sudah 6 bulan anak anak kami tak ke klinik! tambahan pula dengan cuaca panas kering sekarang ni. alhamdulillah.agak agak panas dalam..kami rebuskan air barli..

anda mahukan konsultansi berkaitan QASEH GOLD??
LIKE US ON FB:QASEH Bonda
wasap we chat LINe 013 7440989

No comments:

Post a Comment